Meer dan 150 soorten kledinghangers permanent op voorraad
Gratis verzending vanaf € 299,- excl. BTW
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
Offerte aanvragen
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Meer dan 150 soorten kledinghangers permanent op voorraad
    Gratis verzending vanaf € 299,- excl. BTW
    30 dagen bedenktijd en gratis retourneren

    Verzenden & retourneren

    Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 299,- excl. BTW.

    Verzendkosten

    Belgie€ 8,50
    Duitsland€ 7,50
    Frankrijk€ 11,50
    Luxemburg€ 9,50
    Nederland€ 7,50
    Oostenrijk€ 8,50
    Verenigd Koninkrijk€ 28,50*
    Zwitserland€ 52,50*


    *Inklusief inklaringskosten douane Zwitserland, Verenigd Koninkrijk. Alle bovenstaande bedragen zijn excl. BTW.
    Overige (EU) landen op aanvraag.

    PostNL pakketbezorging

    Wij versturen standaard onze pakketten met PostNL (met track & trace) zodat u niet thuis hoeft te blijven. Een pakket/bestelling wordt 1 maal aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor/PostNL-locatie afgegeven. Als de bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons hiervan een bevestiging via e-mail.

    Wij kunnen helaas geen exacte datum van leveren garanderen. Door onze nauwe samenwerking met PostNL is dit meestal de dag na bestellen (mits op voorraad is). Dit is van toepassing voor adressen binnen Nederland en België. 

    Bepaal zelf waar en wanneer (NL)

    Op de dag van bezorging ontvangt u al in alle vroegte een e-mail met het verwacht bezorgmoment. Komt het bezorgmoment u niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket ontvangt. Dat kan al voordat PostNL het pakket voor de eerste keer bij u komt bezorgen. Zo mist u nooit een Kledinghanger Gigant pakket! Wijzig uw bezorgmoment eenvoudig naar een ander moment (overdag of 's avonds) of laat het pakket bezorgen bij een PostNL-locatie. Weten hoe? Bekijk dan de instructiefilm:

    Levering op een ander adres

    Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? Ja, dat kan. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven dat op een ander adres geleverd moet worden. Dat kan bijvoorbeeld ook uw werkadres zijn als dat beter uitkomt.

    Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?

    Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren dan wordt het bij één van je buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het pakket automatisch 7 dagen op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding in de PostNL App zodat u het pakket kunt afhalen op een moment dat het u best schikt.

    Afhalen/bezorgen

    Het is niet mogelijk om uw bestelling zonder afspraak af te halen bij ons magazijn in Echt. Wij voeren ook geen winkelactiviteiten op het adres van ons magazijn.
    Bel onze klantenservice op +31-(0)475-411406 om een afspraak te maken voor het afhalen van uw bestelling.

    Retourneren, 30 dagen bedenktijd en gratis retour

    Niet precies wat u zocht? Mochten onze producten onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, dat is jammer maar bij ons geen enkel probleem. U kunt zonder opgaaf van reden binnen dertig dagen na ontvangst van uw bestelling aangeven dat en wat u wilt retourneren en naar ons terug sturen. Maakt u gebruik van uw retourrecht en wij hebben de geretourneerde producten ontvangen dan storten wij het aankoopbedrag binnen 24 /48 uur terug op uw rekening. Kosteloos retourneren is alleen van toepassing voor Nederlandse en Belgische klanten, klanten uit andere EU landen dienen deze kosten voor eigen rekening te nemen. Hebt u verder nog vragen over retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice: +31-(0)475-411406 of stuur een e-mail naar [email protected]

    Herroepingsrecht

    Bij levering van producten:
    6.1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen (wettelijk 14 dagen). Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
    6.2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    6.3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 30 dagen (wettelijk 14 dagen), na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 30 dagen (wettelijk 14 dagen) retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
    6.4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit. Bij levering van diensten
    6.5. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 30 dagen (wettelijk 14 dagen), ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
    6.6. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    6.7. De kosten voor retourzendingen zijn gratis, u kunt bestelde artikelen kosteloos retourneren door ze op te sturen naar onderstaand antwoordnummer:
     
    US-TECH Europe B.V. / De Kledinghanger Gigant
    T.a.v. Afdeling retouren
    Antwoordnummer 20020
    6100 VB Echt
    Nederland


    Vermeld bovenstaand adres op de retourdoos.
    Graag de pakbon toevoegen aan de retourzending en deze afgeven bij een PostNL locatie bij u in de buurt.
    Na ontvangst van de artikelen zullen wij het aankoopbedrag hiervan aan u overmaken.

    6.8 Kosteloos retourneren vanuit Belgie, voor kosteloos retourneren vanuit Belgie willen wij u vragen een e-mail te sturen met uw retourverzoek naar [email protected]. U ontvangt dan per e-mail een retourlabel om op het retourpakket te plakken. U kunt het retourpakket inclusief pakbon vervolgens afgeven bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Na ontvangst van de artikelen zullen wij het aankoopbedrag hiervan aan u overmaken.

    Kosten in geval van herroeping

    7.1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, sturen wij per e-mail een retourbestand met barcode dat men na printen op de doos plakt en gratis per post retourneert. 
    7.2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.


    Uitsluiting herroepingsrecht

    8.1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
    8.2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    d. die snel kunnen bederven of verouderen;
    e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    f. voor losse kranten en tijdschriften;
    g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
    h. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
    I. Gebruikte hygiëne en (bedrukte)maatwerk producten. 
    8.3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
    b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
    c. betreffende weddenschappen en loterijen.


    Stappenplan

    Als u een of meerdere artikelen wilt retourneren dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden.

    • Meldt bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen
    • Via e-mail ontvangt u een bevestiging van je verzoek
    • Wij sturen u per email een PostNL retourbestand met barcode dat u kunt uitprinten en op de doos plakt
    • U brengt het retour pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt
    • Na ontvangst van uw goederen, stuurt De Kledinghanger Gigant een ontvangstbevestiging via e-mail
    • Wij storten het aankoopbedrag binnen 24 / 48 uur terug op uw rekening.

    Aanvullende voorwaarden

    • Het product mag niet gebruikt zijn en geen gebruikssporen vertonen.
     
    De Kledinghanger Gigant is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, ontvangt u van ons een retourbestand met barcode dat u kunt uitprinten en op de doos plakt en gratis mee retour kunt sturen.

    Beschadigde transportverpakking

    Wanneer u aan de buitenkant van het pakket ernstige beschadigingen ziet, neem de zending dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier melding van te maken. Wanneer u het pakket al hebt aangenomen en alsnog een beschadigde transportverpakking constateert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze Klantenservice via e-mail: [email protected]

    Fotografeer de beschadiging:

    Indien mogelijk, neem met uw mobiel een foto van de beschadiging en stuur deze als bijlage in uw melding per e-mail naar ons op. Hiermee helpt u ons enorm, en kunnen wij snel een passende oplossing bieden.

    4/5Review LogoWij scoren een 4/5 op Google

    US-TECH Europe BV / De Kledinghanger Gigant

    Nobelweg 7 a-b
    6101 XB Echt
    Nederland Bekijk op Google Maps

    BTW nr: NL817446151B01
    KvK nr: 14092720
    IBAN nr: NL88RABO0107321793

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »